Wednesday 19 March 2014

YUHUUU TAK SABAR NAK HOLIDAY TO LANGKAWI!

Assalamualaikum...

haaaa korang mesti penah pegi langkasuka kan.. hehe takdelah langkawi kan? ni dia orang jakun(akulah tu) nk pi langkawi 27hb march 2014 ni hah.. aku mana lah penah pegi sana.. setakat dengar cite orang tu ye lah penah.. best ke langkawi?? haihh bg orang yg mcm aku ni mmg suke pegi holiday tapi cukup berhati2 dan cukup payah dalam membuat keputusan, sampaikan kadang2 husband aku mesti kena tanya pendapat atau keputusan aku sebulan lebih awal.. hahaha maklumlah nk jimat cermat.. yelah memandangkan 2014 ni ya Rabbi taraf hidup mmg cekik darah! huh.. so nanti bila aku dh sampai sane aku pasti akan menjamu mata uols dengan gambar-gambar kenangan kami di sana yaa.. sob bha rho.. sabar! haha bye

No comments:

Post a Comment